tisdag 11 september 2007

morgon kaffe. klockan är NIO..

om 2 timmar börjar dagens pass.. å idag är det dubbelt när jag dessutom ska tvätta täcken å annat.. Ja, tvätt det kan man visst hitta hur mycket som helst *ler*


Jag minns en gång jag hade pass, då frågade "enkelt", hur vi kunde ha så mycket tvätt.. *s* Ja, det är ju inte så svårt att hitta om man ser sej omkring.


Det är en grå dag i västerås i dag, så det gör inte så mycket att jag har tvättstugan.


Vad ska jag annars göra? smått uttråkad..


hoppas ni mår bra. Jag mår bra, även fast de kan va trist ibland. =)


kram från mej!

kaffe å morron tidning nu!

4 kommentarer:

  1. ..sådär gnälligt, du som bor i V-ås? Det gör inget i så fall, jag tycker om dej ändå!

    SvaraRadera
  2. här med...*L*...men det får väl gå ändå...tvätta på du..kram..*L*.

    SvaraRadera
  3. Tjaba, det var ju trist me täckena, men då vet man ju vissa frågor som svaren inte fanns till på andra ställen!! ÄR DU ME??
    Hoppas det är ok men lillingarna....... Jag är tvärförkyld, tji tivoli!
    Kramis Åsa

    SvaraRadera