lördag 22 september 2007

Projektet ..

God morgon alla solstrålar som värmer här på bloggen!


Jag hade fullt upp igår med att släpa runt alla möbler överallt! Det är inte klart ännu, för det tillhör att RENSA när jag får såna där "ryck", rent utsagt.


(A ropade just, -mamma, vad r brandmännens favorit sport? -ja vet inte..- brännboll *S*) Här väntas gäster och sen har vi kulturnatta i västerås i kväll som vi givetvis ska gå på :) kika programmet på  www.vasteraskulturnatt.se


Man ska se upp med sina ideér.. ! kramis

8 kommentarer:

  1. ...att brandmännen har lågskorna på sej när de står och tittar efter flammorna som går förbi på gatan. De har nämligen ett brinnande intresse för dem! Om de inte är slä(c)kt förstås! Och du ninis, apropå solstrålar kan du gå in på min blogg och se en bild från England.

    SvaraRadera
  2. får en fin dag å en trevlig kväll på stan idag då...Kram på dig

    SvaraRadera
  3. önskar dig en underbar dag i västerås,. kram

    SvaraRadera
  4. Ni hade en trevlig dag...Kram

    SvaraRadera
  5. Är vi SLÄKT eller?? :-) Ringer dig ikväll, behöver få skratta lite. Ha det bäst med A å Lillingen Storingen. Kramis

    SvaraRadera
  6. ...hoppas ni hade en trevlig kulturnatt i V-rås...missade jag totalt...Ha de´kanon!//Kram!

    SvaraRadera
  7. Kulturnatta i K-d i fredkväll men mest för ungdomar..så vi gammelfölk gick på kräftskiva och hade trevligt istället/Bless

    SvaraRadera
  8. nu innan jag smyger isäng!! Hoppas att du har haft en underbar dag!! Jättekraam till dig!

    SvaraRadera