fredag 14 september 2007

Morning!!

Så där, då har jag fått iväg min tröttmössa till skolan. Alltid skönt att kunna säga, men nu är det fredag å när dagen är gjord, är det är ledigt ett par dagar..   *njuter*


Jag gillar sovmornar =) min dotter, lika så.. Det är en pappa helg denna helg, så hon kommer bara hem ett par timmar efter skolan innan han kommer och hämtar henne.*tomt utan henne*


Undrar om kissen får följa med denna gången också.. sist åkte han med på semester, ut på landet ..*det gillar han*


Den här helgen, har jag inte bokat in någonting.. Jag är en sådan person, som tycker om att ta dagen som den kommer, och ha öppna kort för ev. förslag =) Det har vart uppbokat de sista 2 barnfria helgerna så nu ska jag bara   *Känna lugnet*


       Nu ska jag       in till  er...         Kram   

5 kommentarer:

  1. och lugn helg hoppas jag du får då...*L*..göra som du vill...vad härligt...kram på dig.

    SvaraRadera
  2. Titt in så mycket du vill! Tycker du gör rätt i att bara njuta av lugnet !Kramkram

    SvaraRadera
  3. Jag håller på att få in rutinerna med att komma iväg med 2 ungar...det kommer nog att ta sin tid innan jag får det så det bara flyter. Håller på att klocka nu så jag vet när jag senast måste lämna dagis å när jag senast månste åka från skolan för att vara på jobbet till 8. Det löser sig nog med tiden. Vi kommer som vanligt inte ha en lugn helg och nästa helg blir det ju fest hos oss. Kram å ha en underbart lugn å skön helg

    SvaraRadera
  4. Dom 3 äldsta åker till pappa i eftermiddag,bara mini å jag hemma å det ska bli lugnt å skööönt :)) Men visst saknar man dom små trollen..Trevlig å soft helg på dig

    SvaraRadera
  5. Det skall jag göra snart och kura soffan lite/Bless

    SvaraRadera