lördag 29 september 2007

Lördags kväll

 


 



 


Ja man skulle kunna vara ute å ha jätteroligt på Krogen i kväll, eller så kan man som jag.. vara hemma å ha EGOTID.


Jag håller på att fixa å trixa lite.. färgar frans å bryn å håret just nu, lyssnar på soft musik med tända ljus å har det väl bra antar jag..


Kanske bara lite svårt att uppfatta det *ler*


men det är ju så, att man väntar på den där prinsen på den vita springaren... men han tycks aldrig hitta mej :(    *skratt*


man får försöka pyssla om sej själv helt enkelt...Försöka att älska sej själv till å börja med, å pigga upp den gråa fasaden lite :)


Jag har det ju bra.. fast jag är lite down ibland =) men jag är frisk å kry (nästan)  å jag har en välskapt dotter.. va mer kan jag tänkas behöva?


fick in hästarna idag =) 5 rätt iallafall ;)


GO-KRAM från ninis

5 kommentarer:

  1. Ja ha jag hörde att S hade fått dig att stanna hemme nykter ikväll?? Varför skulle hon kunna fixa det?? Fixar du väl själv ändå!!
    M sa att hon sagt så. Hmmm............
    Är lite trött, ska snart lägga mig i bingen, kanske bara meditera i lign å ro till söms. Sov gott syster å önskar dig en bra dag i morron! Kramis sis

    SvaraRadera
  2. positivt tänkande..och du blir så snygg...*L*....man behöver älska sig själv också...*L*...kram på dig.

    SvaraRadera
  3. Hoppas du kunde slappa riktigt igår och fick sova ordentligt...Idag skiner solen...kanske för nyvunnen vänskap, lr vad tror du??...*ler*...Ha en kanondag idag!!/Kram!

    SvaraRadera
  4. Ja men de är precis rätt som du gör ...Egentid för att bygga upp kärlel till sig själv..Bra investering för framtiden hahaha/Kram Upp med armarna nu..och skrik ett primalskrik om så behös. Blessing

    SvaraRadera
  5. Hade också 5 rätt ;-) väntar ju på miljon vinsten ska komma nån gång :-) ha det gött,krammiz

    SvaraRadera