lördag 15 september 2007

Ja här sitter jag å jäser

:) en liten söt viol att vila ögonen på


 



 


ska ta tag i tapetseringen idag bara torka av dörrarna en gång till så. sen ska jag visa upp mitt alster här, som jag lovat =)


 Men jag är seg..


Skulle ha vart ute å käkat middag ikväll, men kompisen hade fått feber =( så det blir inget av med det.


Jag ska vara hemma å mysa med mej själv..


Måste åka till hemköp å videorullen tror jag.


Köpa snask å hyra en dvd.


Det kan nog va nått som passar utmärkt för den här ensamma mamman denna kväll =)



 

4 kommentarer:

  1. man behöhöver slappa dagar...önskar dig en trevlig kväll! Tråkigt att din vännina var sjuk.Hoppas hon kryar på sig.

    SvaraRadera
  2. en myskväll själv då...*L*..inte helt fel...kram.

    SvaraRadera
  3. Ja nu fick du mig att bli sugen på såna där viol pastiller i fazzer askar. Hmm måste nog åka förbi kiosken när jg åker hem.

    SvaraRadera
  4. det är så man längtar till våren igen när jag ser viol ha en mysig lördagskväll

    SvaraRadera