fredag 28 september 2007

Hej!

   En kram från mej.      till dej.


Tack! för era inlägg hoppas ni får en jätte mysig helg!


 


Tösan är hemma i Västerås denna "Pappafredag" hon åker till han i morgon någon gång. Nu är hon är på skoldisco å nyss ringde dom, för att fråga om hon fick sova borta i natt, hos sin kompis Linn...


För all del, visst får du det.. mamma är ändå inge trevligt sällskap just nu. kände jag, men sa inget om det, utan är glad för hennes skull. Klart det inte är nå kul att vara hemma hos sin tjurmorsan...


Jag förstår henne.Men jag hämtar henne nog runt lunch i morgon för hon ska få följa med mej och träffa en annan "tjejbloggare", irl. över en kopp kaffe =)


Har möblerat om  här hemma i dag, hoppas på goda vibbar ;) men denna gång i vardagsrummet. har också haft tvättis idag mot alla odds för de va så drygt... är f.f. trött psykiskt. Ja, jag är trött fyskiskt också,  har ju hittat mina hantlar som jag använt *s* 


Har vart ut varje förmiddag på promenad denna vecka, (med start förra veckan) å inte nog med det, en begagnad crosstrainer har man införskaffat också, den e tuff att bemästra, pulsen slår som på en livrädd harpalt! men det ska bli ändring på de nu...


Wish me Good Luck!


go kväll.


 


 


 

11 kommentarer:

  1. tänk det är det bästa jag vet. Det blir som nytt, jag njuter varje gång. Så jag förstår dig. Promenader, det är hälsan själv. Ha en fin kväll och må väl.

    SvaraRadera
  2. Hoppas du tar hand om dig nu och låter lugnet infinna sig när du är ensam. Tänd ljusen, sätt på den skönaste musiken å bara va! Som du kan, jag vet det. Och kom ihåg att du inte måste nånting alls bara för att lillan sover borta. Take it easy now...........
    Hör av mig i morron, jag ska oxå ta det lugnt nu. Kramisar sis

    SvaraRadera
  3. och mys med lite tända ljus! Försök att bara slappna av! Så ses vi i morron! Nattakramar

    SvaraRadera
  4. Syrliga karameller29 september 2007 kl. 00:01

    Jag önskar Dig all lycka till - plus det som du själv kan och vill...

    SvaraRadera
  5. Vet du vem som kommit in på bloggen?
    "tattar-timpish" Min 13 har börjat blogga, men sen försvann hans kommentar till mig. Men han dyker väl upp här oxå, busungen. Hihihi............

    SvaraRadera
  6. Då kan vi ju träna tillsammans då jag också har en crosstrainer:-)
    Kul för tjejen att gå på disco,och få sova över hos en kompis. Ta hand om dig vännen. kram

    SvaraRadera
  7. du med som promenixar och står i...men visst är det skönt...nyttigt och bra när man känner sig lite nere...*L*...hoppas din helg blir skön...fin bild förresten...*L*..kram

    SvaraRadera
  8. Klart lillen ska va me!! :-)
    Han tänker nog mycket på mamma han.
    Är dyngtrött å förkyld, men det går väl över.
    Kramisar å hoppas du får en fin dag!! Sis

    SvaraRadera
  9. ha en skön dag...kram....*L*.

    SvaraRadera
  10. Och att dagen blivit bra! Kraam

    SvaraRadera