onsdag 26 september 2007

I kväll

tänker jag äta OLW å choklad.. så hoppas jag att jag blir piggare igen.


De va nå bedrövligt va trött å deppig jag varit denna dag. Från det jag vaknade å heeela långa dagen, det känns inte som jag vaknat ordentligt ännu..


Jska snart logga ur igen och bara försöka konca på tv-världen, - koppla bort verkligheten och ligga på soffan.


Det blir en tidig kväll för mej, ska nog se på desperata hemmafruar innan jag går å lägger mej och läsa lite för att kunna somna.


I morgon hoppas jag att energin återkommer, för så här vill ingen må.


god natt..


kikar in i morron om jag bara orkar.



det känns lite bättre nu, glömde att publicera detta inlägg.. kl är nu 22:00 och det är klart för sängen.


Kram å godnatt

9 kommentarer:

  1. Hopas du mår bättre idag, kramis

    SvaraRadera
  2. Hopas du mår bättre idag, kramis

    SvaraRadera
  3. Hade oxå en sån dag igår...Hoppas du vaknar med massor av energi idag!...Hoppas verkligen att vi får möjlighet att ses på lördag!..//Kram!

    SvaraRadera
  4. Kanske är mycket som hinner ikapp dig. Håll ut det går över, jag vet det. Jag vart ledsen igår, men det hade med "han" att göra. Efter han hade ringt fick jag ångest. Men men jag måste oxå hålla ut. Hör av dig om du behöver. Kramar till dig!! Sis

    SvaraRadera
  5. Hoppas att då får en bättre dag idag smulan...
    kraam

    SvaraRadera
  6. hoppad denna onsdag ger dig mycket possitiva upplevelser ,. kram

    SvaraRadera
  7. hoppad denna onsdag ger dig mycket possitiva upplevelser ,. kram

    SvaraRadera
  8. hoppad denna onsdag ger dig mycket possitiva upplevelser ,. kram

    SvaraRadera
  9. Hoppas att du känner dig piggare idag. Jag har mått som du i några dagar nu och det är jätet jobbigt när man inte har någon energi alls. Hoppas du får en bra dag idag! Kramar

    SvaraRadera