måndag 17 september 2007

Ett antirynk tips!

tro va man vill ;) klicka här för beskrivning *ler*

5 kommentarer:

  1. Njaä, hm! Må gott med eller utan denna "creme" hi! Kram o ha det så bra idag!

    SvaraRadera
  2. Du där där har jag nog praktiserat i hela mitt liv, utan att veta om detta hehehe..Faktiskt jag är inte jätterynkig hahahaha/Puss/B

    SvaraRadera
  3. Ja man hinner la inte se rynkorna om man ska hålla på å fula sig i spegeln om å om igen..asg*Kul grejer folk kommer på..hihihihi..Må gött å kramiz

    SvaraRadera
  4. Det blev med de nya tapeterna!! Veckolista ja, det är inte dumt!! Var iväg igår och handlade.
    Nu har vi bestämt att runt nästa jul åker vi till Thailand!! *L*
    Kraam

    SvaraRadera
  5. inte att man skall göra dom när man åker buss å så*S*
    Jag tycker rynkor e fint jag *S*
    kramisar från umeå

    SvaraRadera