måndag 17 september 2007

snart lägg dax...

I morgon kommer lillan hem igen =) skönt det.


Helgen har gått ganska fort tycker jag. Å jag har haft en varierande å annorlunda helg på flera sett.


Känns helt ok.


I natt hade jag dessvärre svårt att sova, så jag hoppas det går bättre i natt.. men.. risken är ju att det Inte blir så, efetersom jag låg ganska länge idag *ler*


Men det kan jag vara värd ! =)


ska låna in lillans tv å ta in den i mitt sovrum, sen ska jag sätta på en tjej film å somna till =)


kl 8:00 ska jag upp å ta emot storkatten som varit med på en pappa helg !


sov gott vänner Kram från mej.


Har tapetserat klart nu *blink*


 blinka lilla stjärna där.. hur jag undrar vart du är :)


 

3 kommentarer:

  1. ...tapetserat färdigt...härligt...får vi se hela resultatet?...det var en rackarns snygg tapet...Ha en härlig dag med hemkomna tösen!!//Kram!

    SvaraRadera
  2. verkar du haft. :-) hoppas din dag blir lika bra,,Kram //BM

    SvaraRadera
  3. du får en Bra Måndag, kram på dig

    SvaraRadera