fredag 14 september 2007

go dagens!

 



Heej där =)   håller på med fönsterputsande.. hmm. jag undrar vad som flög i mej.. *ler*


Det är ju kul att se ut, kom jagpå .. =) men nu har jag ett världsligt problem här..Jag satte just upp gröna retro mönstrade gardiener i köket, när jag plötsligt inser, att dom skulle ju passa mycket bättre i vardagsrummet...


skogsgröna sköningare med vitt å lite gult i..  utanför vardagsrummet har jag en dunge med träd, medan köksfönstret är vänt mot ett laxfärgat hus.. så det passar helt enkelt inte, med dom gröna gardinerna där.. 


Nej det måste bli grönt mot träden å ,, ? ? mot laxhuset mittemot  *S* Har man världsliga problem så har man.. Men jag är glad ändå, att det inte är värre problem än så man har...


Ja, nu har jag funderat så jag kan återgå till huhålls sysslorna.. *ler* tänk, så det kan bli när man får besluts ångest.. Det är ninis det, i ett litet nötskal ;)


 


KRAM KRAM å smaklig lunch!

4 kommentarer:

  1. Jag skulle oxå behöva putsa fönster och byta lite gardiner. Det absolut tråkigaste jag vet är att putsa fönster! Fy f.n, det är jobbigt, svårt att få fint utan ränder och det tar aldrig slut. Ne jaghar bestämt mig, jag ska anlita någon som gör det nästa gång.
    Ha en underbar fredag!

    SvaraRadera
  2. jag tvättade fönster i går,. så nu ser jag ut,. inte lätt det där med gardiner,. inte om man tänker så (L),. soptunnorna och lyktstolparna , glöm inte dom,. måste matchas även där, hi hi,. ha en färglad helg,. kramiz lilla ninis

    SvaraRadera
  3. Det blåser och regnar på som bara den...men det behövs jag lovar. Det är jätteviktigt att det stämmer med gardiner tycker jag. Stå på dig /Bless

    SvaraRadera
  4. NU först kom jag ut på nätet. Puuh. Det var skåningen!!
    Ha en bra kväll, men du är väl barnledig antar jag! Om du blir full å tokig kan du gärna komma hit å hämta mig.............
    Vill ha lite kul ja me!!! Tänk på det. Kram SIS!

    SvaraRadera