torsdag 1 januari 2009

Vilken trevlig kväll =)

Hej å god fortsättning på



 


Har du lämnat några nyårslöften?


Ett av mina är sundare livsstil.. (Ett löfte som säkert så många andras)


Jag har flera :) Ska bli ett bra år för mig det här, har jag tänkt..


I går kl 18:30 åkte vi hem till Familjen Fresnise (pappan i huset är fransman)


11 pers var vi som firade tillsammans, blandat barn och vuxna. Super mysigt. Fint dukat och alla runt samma bord..


3 rätters menyn bestod av


förrätt avocado, räkor, bröd och romröra


varmrätt Potatsgratäng, fläskfilé och sallad


efterrätt pannakotta med hallonsås, choklad och kaffe.


Riktigt festligt hade vi och maten smakade så bra.


Senare på kvällen så sjöng vi "Lips" som varvades med Gitarrhero. Hehe.. Hellre än bra om man säger så..  Men roligt det hade vi även om ungarna tyckte att vi morsor var pinsammast i världen när vi satt och sjöng för full hals .. Men de bjuder vi på ;)


Kl. 0:00 gick vi ut, hela himlen var full av färgsprakande raketer, vi skålade i Champange och familjen bjöd också på fyrverkerier.


 


Flickorna ville sova tillsammans, så jag fick gå hem själv.


När jag kom dit i dag för att hämta min bil så satt tjejerna fortfarande i nattlinnen dom 2 11 åringarna hade varit vakna väldigt länge...


Fick åka hem själv igen för hon ville stanna ett tag till ..


Det var mitt nyårsfirande det.


Hoppas ni haft minst lika trevligt som jag hade.


Kram från mig ninis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar