tisdag 13 januari 2009

simtur..

på väg till löga för en simtur.


skönt.


Har ont i lederna. värst i armbågar.. känner allergi. svider och kliar i ögonen och nästäppa.


Gör inget annat än städar, men de är nått ändå som inte är ok. i denna lgh. eller om det beror på pälsklingarna.. Vet inte.


I kväll ska jag få hjälp med min bil att byta batteri. Får se om de är de som hade tagit stryk eller om det är generatorn som inte laddar, eftersom jag inte fick fart på den igen, dagen efter jag fick hjälp med startkablar, då nån gång för ett par veckor sedan.. Provstarta en gång till med kablar, å den startar direkt.. Hoppas så klart att jag slipper skaffa en generator och krångla..


Någon som vet vad det är - skriv gärna..


Tog tid att slockna i natt. jösses. Har nog sovit 4 timmar i allafall..


Dax att dra till badhuset.. Have a nice day!


N


 


 

4 kommentarer:

  1. dina pälsklingar, tjusig bild. Hoppas inte att du är allergisk mot dom, det vore ju för jobbigt. Fyra timmars sömn, det verkar lite. Sover du igen resten natten som kommer, eller hur klarar du av detta? Ha en bra dag. Kram.

    SvaraRadera
  2. Tatiana Karas-mediawhore13 januari 2009 kl. 11:18

    akta bara för sådana som finns i vattnet med en stor fena! man vet aldrig vilka simhallar de kan dyka upp på!!!!

    SvaraRadera
  3. Jag är uppvuxen med katt + att jag hade en perser och två långhåriga blandraskatter förut. Men när honan fick ungar blev jag hel-allergisk! Tydligen något med ungarnas päls enl. vetrenären. Nu sitter jag här och suktar över alla kattbilder.// Hörs

    SvaraRadera
  4. Hoppas du kan sova....nu har jag en natt som jag bara legat och vridit och vänt mig...så jag gick upp en stund... Sov gott och hoppas att simturen vart bra och att bilen blev fixad att du slipper onödiga utgifter. Kram kram

    SvaraRadera