onsdag 7 januari 2009

solskens dag =)

sov till 10. men först kom tomten och ringde på dörren kl 7 i morse.. *S*


11ans pappa med tomtemask på.. =)


Han lämpade av lite prylar som hade blivit kvar efter veckan hon hade hos honom.


I västerås är det strålande väder idag. Började dagen med att vädra sängkläder och dammsuga. Solen skiner rakt in i min lägenhet så då ser man minsann att det bor 2 pälsdjur hos oss också... Har tagit en smoothies till frukost, fast kl. är redan lunch men de blir bättre tider med start i morgon.. förstår inte hur jag ska komma upp bara. Det är en riktig 7 sovare bakom dessa tangenter.. =)


Jag har hört.. att bakom framgångsrika människor så ligger en bra start på dagen ofta till grund. Man går upp tar sig tid, äter en ordentlig frukost, kanske går igenom dagen, mediterar och visualiserar innan man sätter fart för dagen.


Det är så jag ska göra också :)


 

2 kommentarer:

  1. Det var inga dåliga ambitioner...
    Mina stickambitioner verkar gå i stöpet direkt, suck.
    Ha det Bäst. Hörs

    SvaraRadera
  2. Med kreativa dagar ,jag blir iallafall så nöjd då..=) kram

    SvaraRadera