lördag 17 januari 2009

Djungeltema.. =)

Känns trivsamt =)


Jag har just lyssnat på Peta in en pinne i brasan, det var någon granne som poppade på fullt ös *hihi*


Jag minns dom där kvinnaböskeband.. jösses vicket namn.. *S* När jag var liten gilla jag bättre "får man ta hunden med sig in i himlen" än peta in pinne. haha.. Vilka minnen en sång för med sig.


 


Jag har just ätit lunch. Så gott så. Hemlagad Köttfärssås med vitlök i & spagetti. Det är mindre roligt att sitta ensam och äta, så man njuter inte av maten på samma sätt som när man är flera runt bordet. Eller va säger du?


Jag har ju mina missar hemma, så helt ensam, det är jag nästan aldrig :) Å jag gillar inte att vara helt ensam för länge heller för den delen.


I går var det festligheter som jag var bjuden på, men jag orkade inte så jag blev hemma.  Hade tolat missat att jag skulle hjälpa till att undervisa i massage, så när jag fick ett sms, Kommer du snart??


så fråga jag vart då? *ler*


Det var bara att tappa ur badet släppa tankarna på middagen, klä på sig ordentligt å trampa iväg på en halvt punkterad och halvt söndersparkad cyckel som jag ägare till.. Å bege sig mot stan..


URK..


Var lagom svettig väl framme. fast det var 11 grader kallt ute..


11an kom hem halv 1 för vi skulle till tandläkaren, så det blev en promenad dit också. Väl där.. FEL TID OCH DAG.. =/


Tur hon fick komma in ändå.


Funderade varför de hade blivit så tokigt.. Såg när jag kom hem att jag hade helt enkelt fel månad framme på almanackan.. haha.. jaja..


så kan det gå.


Förövrigt, Ha en fin fin lördag!


Kram Ninis piggelinis


 

4 kommentarer:

  1. du är ju tio år yngre än jag och så snurrig hahaha..Ja du det man har i huvvet det får man ha i hjärtat..Go lördag..Tur att man har missarna när det är tomt på fölk../Bless

    SvaraRadera
  2. med fadäser kan det bli ibland:-) Lördagskram!

    SvaraRadera
  3. Underbart att höra att flera är som jag...*flin* kram

    SvaraRadera
  4. Ja det finns inget som känns så trist att äta ensam.....Hihi detta med almenackan ja ...det missen gjorde jag i höstas.... Ha en fin söndag, kram

    SvaraRadera