torsdag 1 januari 2009

Ringde just..

..för att meddela att jag tänkte hämta hem mitt gullegryn, men si de fick jag inte förens hon hade fått äta med dom som hon är hos =)


Jaja, var väl bara att fixa sin egen middag då denna Nyårsdag.. Blev inget märkvärdigare än bräckt kassler potatisbollar & grönpepparsås.


Köttet jag hade tänkt göra i ordning, får vänta tills i morgon.


Tänk att Ivenhove fortfarande går på tv... Hur många ggr. har man inte sett den filmen?? =)


Tänkte ev. kika på Hälsoresan med grynet i kväll, bara softa å mysa framför tvn. känns lagom det. I Morgon är det fredag, å då åker hon till sin pappa igen... Känns som jag inte har henne hemma alls särskillt ofta nu för tiden.


Nu ringde telefonen, det är dax för mej att gå.. det är nån som vill att jag ska komma hem.. det är min gamle vän demonen, i sin tysta mörka vrå, hejdå, vi kanske ses nån gång igen... =)


Tele ringde mycke riktigt.. Nu ville 11an hem. Det andra kom bara upp i huvudet på mig.. Winnerbäcks låt, fria vägar ut..  ;)


Lyssna på den här:


 


FRIA VÄGAR UT 


KRAM

2 kommentarer:

  1. game over.............1 januari 2009 kl. 23:47

    Äe skit trött. Det står på mitt sista inlägg varför orkar inte dra det igen. Kramisar SS

    SvaraRadera
  2. Ja tänk att den filmen fortfarande går, men i år så strunta jag i att titta. Börjar man så blir man fast. Ha en bra dag, kram

    SvaraRadera