lördag 24 januari 2009

Lördag.

Tog en lååång sovmorgon denna dag. Skönt!


Utanför är det halvskumt ljus och det har både regnat och snöat hitills idag.


För att nämna något om igår så gick det bra. Jag kände mig nöjd efter mötet med chefen. =) Saker och ting börjar ta form.


Nu väntar jag ett samtal från honom före v.7 för då börjar jag jobba igen. =) Känns skönt, jag är rejält less på att sova bort dagarna och saknar känslan av att göra något värdefullt om dagarna samt gemenskapen med kollegor, och barnen..


Bilen.. jajamen den funkar finfint *glad* Jag behöver den nu när jag ska börja pendla 8 mil om dagen.


Hur som helst, jag är glad att jag börjat ta mig ur gamla mönster och gör något vettigt åt saken ;)


I dag ska vi så klart ut och köpa godis, fast vihade myskväll igår med gotte och tacos också. I kväll blir det ev. lite Discobowling med 11an.


 


 


kram ninis

2 kommentarer:

  1. game over.............24 januari 2009 kl. 18:42

    Hoppas kvällen blir bra, jag har hittat halva rösten resten kommer väl sen, men jag kan fasen inte få in videos med min usb grej, Hållt på heeeela dan. Tråck. Men ha det bäst så höres vi. Kramisar SS

    SvaraRadera
  2. Ska Du pendla mellan V-ås & Sala framöver???? Lite trist väg tycker jag... Kramisar & ha en bra week-end

    SvaraRadera