torsdag 15 januari 2009

Morning!

Tack för era kommentarer. Skönt att läsa era åsikter.


Bloggen är bra för att ni finns där och för att man får ha sin ventil här =) Det är väl därför man bloggar?


Ja, jag ska se till att det blir som jag själv vill. Det här kan väl jämföras med att,  jag är den som ror min båt och dom andra ska bara vara medroddare, inte ro åt motsatt håll..


Då kommer jag ingenstans!


Jag är trött, sitter med morgonkaffet.. Tänker på bilen som inte går. Den bara klickar när jag vrider på nyckeln :(  den startar direkt med hjälp av kablar. En gåta för mig.. Ska försöka få reda på vad felet är. Sedan om jag har råd att åtgärda det eller ej, det vet jag inte just nu. Får hoppas på det i allafall.


Väntar på en vän som ska hämta upp mig. vi ska till simhallen strax.


Kallt här i dag. minus 4 och frost på taken.


Jag vill ha vår!



 


Kram till er godingar hoppas ni har positiva tankar, om inte så vänd på dom.. Man får jämra sig en stund.. sedan är det dax att hjälpa sej själv med positivitet, annars är man snart fast i träsket.....  ;)


//Ninis


 

5 kommentarer:

  1. Ja du, jag bråkar själv med fk, vi är inte heller överens....ja vi ska vet ju bäst vad som är bra för oss eller hur? ;-) Jag är tuff i mitt fall och kommer inte att ge mig. Tråkigt att din bil strular,sånt är inget kul. Ja jag ska tänka på dina fina ord att vända negativa tankar till posetiva....så man inte hamnar i en ond cirkel. Puss och kram och hoppas du får en bra dag!!

    SvaraRadera
  2. Kolla om det är bra kontakt på -polen på batteriet och slutet på kabeln, för det låter som det är dålig kontakt nån stans...
    För batteriet är bra va????

    SvaraRadera
  3. Tack för dina fina ord :-) Jag mår verkligen bra nu mot vad jag gjort och du har många många gånger gett mig både stöd och styrka så tack :-) Hoppas du får en fin och trevlig helg, krammisar i massor. Som sagt bloggen är bra.....:-)

    SvaraRadera
  4. jag tog åt mig av kramen. Visst är det så, positiva tankar hjälper mycket. Så jobbigt med bilen, undrar om det kan vara startmotorn? Ha det så bra det går i kylan. Kram.

    SvaraRadera
  5. Kikar in och ger en Lördagskram!

    SvaraRadera