söndag 25 januari 2009

så vart det kväller... =)

guuudars vilken god mat jag lagade idag. Såsen är bäst!! Alldelens för sällan som jag gör stek. Nu ska de bli ändring på det när jag fick återuppleva den goda smaken =)


Simonas Kladdkaka har jag också bakat. Den har vi inte smakat av ännu. Blir till tv,n om ett tag. Måste vispa lite grädde till den =)


En riktig gotte söndag hos oss i dag.


Hoppas de är någon bra film på tv att se...


Nu ska jag hoppa runt å hälsa på er lite


 


bye


 


 

4 kommentarer:

  1. smakade bra :-) Kram!

    SvaraRadera
  2. man kan dela gosaker här på bloggen..Hejsan vi hörs/Bless

    SvaraRadera
  3. Mumsigt värre! Lite semester ska jag o vänninan på!Titta runt o ha lite ledigt! Må så gott o kram med sool till dig!

    SvaraRadera
  4. Hoppas du sovit gott? Mums va gott med stek...får se om man hittar nån lagom bit att göra en i veckan :) Kladdkaka och vispgrädde är så gott...men ibland kör syrran min, vaniljglass till och det är också gott..men få är kladdkakan ljummen ;) Ha en fin måndag. Kram

    SvaraRadera