onsdag 28 januari 2009

Pustar ut.

Har inte sovit på hela dagen idag. Men ack såå trött. Får kämpa för att hålla mig vaken.


Har varit nere på stan och kolla runt med en vän, vi lunchade där nere också.


Körde ner tjejerna på stan innan deras träning. Ska väl åka om ett tag och hämta dom på stan för att köra dom till dansträningen.


Sedan ska dom hämtas efter en timma igen.. Efter det blir det kväll för mig.


Just Nu ligger jag på sängen och pustar ut efter tvättpasset. Dessa trappor.. Inget jag tycker nå vidare om att bo på 4e våningen utan hiss..


Skönt allafall att tvätten är klar nu! (sparde en del till nästa gång)


I morgon ska jag på läkarkontroll..


hejsvejs. N

6 kommentarer:

  1. Hoppas du blir piggare, det brukar man ju bli när doktorn lagad en hihi. Kram!

    SvaraRadera
  2. Hopaps Du får en skön kväll. Kramisar från ett BLÖTT London

    SvaraRadera
  3. Ja pilates en gång..men yoga är ju bra. Värt att testa. Hoppas det går bra med läkarbesöket imorgon. Jag hoppas att jag får sova inatt...har fått sömnhjälp men jag somna inte ändå :( Ska testa en natt till...min kropp är i obalans....Men nu kollar man upp allt iaf och det känns bra. Kram och hoppas du får en lugn kväll, krammis

    SvaraRadera
  4. Fast, det är bra för motionen, så konstaterade vi när vi flyttade in här för 10 år sen. Ingen hiss alltså. Tvättstugan i källaren. Ta hand om dig! Kram Gäddan

    SvaraRadera
  5. Efter-regn kommer sol29 januari 2009 kl. 00:34

    men fina vackra ben då på köpet! Lycka till hos doktorn! Hoppas du inte är riktigt sjuk? har lite koll på dig, :) sjukskriven eller ?
    en ann är ju sjukskriven i evighet numera.. :( .. men vem vet?
    rättt vad det är pluppar det fram ett jobb en kan ta :). sköt om! kram klarakajsa

    SvaraRadera
  6. Hoppas du är okej. Kram G

    SvaraRadera