torsdag 22 januari 2009

Torsdag.

Godmorgon.


I natt har jag sovit. Vaknat lite till och från men sovit mest. Skönt.


Sitter och peppar mig själv för att  inte återvända till sängen när mandis gått till skolan utan istället åka och simma.


Har lite orostankar om bilen. Tänk om den inte startar när jag simmat klart och ska åka hem igen till andra sidan stan.. Det tar emot att åka och simma själv.


Styrketräna igen behöver jag också. Har vilat från den för att jag sträckte mina ledband i knät och inte ville gå till gym.


Jag behöver verkligen peppa mej själv  för att genomföra träningen. Tycker om att träna fast inte att göra det själv..


Ska bli ändring på det så snart jag kan maskinerna bättre.


Hinder är till för att övervinnas..eller hur?


9 kommentarer:

  1. Håller med dig där, det är inget kul att träna ensam. Önskar en härlig dag / Tollan

    SvaraRadera
  2. Nä det är aldrig kul att träna själv, men som du säger det hindret kan ju övervinnas :-) Du bestämmer ju själv...jag var glad att jag kom över det hindret i våras...men nu är man där igen....men denna gång kommer jag få mer sällskap då jag o min vän har kort på samma ställe nu :-) Men vissa dar blir man nog ensam.....får peppa varann ;-) Ha en bra dag, kram

    SvaraRadera
  3. Efter-regn kommer sol22 januari 2009 kl. 10:58

    så lätt att välja sängen och en god bok!!
    Jag gillar inte träning alls..haha, men ej heller den begynnande sladdermagen... simma är skönt, men kallt! brr . och så drabbas jag av urinvägar direkt, så det är nerlagt, ut med hunden , får räcka. sköt om!! Ja du slipper städa !hahaha klarakajsa

    SvaraRadera
  4. Gud så jag känner igen mig. Katastrof- tänkande är bara ett jätte hinder och hör inte samman med verkligheten. Försök att inte tänka utan bara klä dig och GÅ. Go tjejen Go! Kram/Kaisa.

    SvaraRadera
  5. vännen..Hehehe hinder är till för att övervinnas..Vi är nog modiga både eu o jag som sätter oss i gamla harvar..Idag skall jag ut på äventyr med traktorn..Må din bil brumma fram o tebaks..Bless

    SvaraRadera
  6. Tatiana Karas-mediawhore22 januari 2009 kl. 12:31

    hoppas din dag blir fin. Själv irriterar jag mig över blondinbella i vanlig ordning. Kanske borde man skaffa ett liv? kram!

    SvaraRadera
  7. Sen är ja ju nyfiken hur de går med bilen... Ha de gött tjejen!! Kram..

    SvaraRadera
  8. ta det lugnt än att träna, det är farligt =) Sist jag skulle ner o köra step up så halkade jag i snön o bröt foten så illa så det blev operation. Knölen på insidan av foten hade gått av, o när dom skulle spika den så gick den i småbitar... Kul... Detta va i början av 90 o jag har fortfarande skitont. Simma lugnt =) O sov gott när det blir dags. kram kram

    SvaraRadera
  9. Hoppas du haft en bra dag och att du kom iväg. Godnatt och sov så gott, kram

    SvaraRadera