måndag 19 januari 2009

Måndag

Trots vilodag, trött.. Jag är ganska trött på att vara trött jämt.. som om man hade en sjukdom med trötthetssymtom fast de har jag väl också, på sätt å vis..


Jag vet att aktivitet av vilket slag som helst, sätter fart på ens måbra hormon, så att man känner sig piggare och därmed gladare.


Var uppe kl 8 i morse. Tog emot dotterns pappa som just hade kört henne till skolan. Sedan somnade jag om.. till 10.


Idag kommer syrran som finns här på bloggen på besök. Hon ska köpa en dator av min dotter =) Bra för då kan hon slippa blogga från mobilen mer. Kul att träffa henne också, var ett bra tag sedan sist vi sågs.


I dag är det utbetalning för min del.. Bra det, behöver fylla på min Kyl och Frys. Längtar efter A också, hon kommer etr. 15 idag.


Å så ska jag åter försöka få fart på min bil, så ..Håll tummarna,


det jag tänker göra är att köpa ett nytt batteri till bilen och hoppas att det är de, som behövs.. Ska också försöka hitta någon som kan kika på glappet vid jordkabeln.


-ninis-

3 kommentarer:

  1. Lyckatill med bilen! :-)

    SvaraRadera
  2. Ja då kan vi bilda klubb :) Trötthetsklubben.....ja jag är så less på detta just nu. Jag har handlat bra torrvaror idag iallafall...men ska få hjälp i veckan att åka och storhandla. Ha en trevlig stund med syster och din vän A. Håller tummen för bilen... Kram

    SvaraRadera
  3. game over.............20 januari 2009 kl. 07:48

    you made my day yesterday and every day. Det ska du vara glad för, en liten ängel som föddes när jag var 8 år, glöm aldrig att jag älskar dig. KRAM din SS och en sak till, du e så go, det man ger ut får man tbx, eller hur ;) Tänkte lite på vem mer jag ska göra reklam för dig till?? Hehehehe. LOVE!!!!!

    SvaraRadera