fredag 23 januari 2009

fredag morgon.

OBS! poistiva tankar... tänker jag nu som starta dagen med icke positiva tankar..


Orsak?


somnade försent.. diskuterade på msn med en kompis om sjklön, lön, arbete, sjukskrivning..


Sanningsenligt är det så svårt att se det positiva på jobbet, efter år därifrån..


Efter en dålig start på mogonen tänker jag att det är väl så synd att man känner och tänker på det viset. Snacka om kluvet.


Ska på chefs möte idag, som jag själv har begärt en ny chef där som jag aldrig mött och likaså är hon från försäkringskassan..


oroad över om bilen går eller ej (fast den borde göra det) Det visar sig idag. Har en snäll kompis som lovat att köra mig till sala och tillbaka annars så mötet blir av.


Så denna morgon /fm. ska jag ägna mig åt förberedelser inför det.


Håll tummarna.


Tack för era kommentarer, kommer in till er under dagen =)


Må så gott, å glöm ej Positiva tankar ;)


Kram ninis


 


Kreativitet kräver disciplin!

7 kommentarer:

  1. game over.............23 januari 2009 kl. 13:19

    Positiva tankar. Ja det e inte lätt, men jag har fasen suttit på youtube å tittat på Time out alla delar och Parlamentet nästan alla delar och Tack gode gud. Så jag har skrattat som bara den. Sköööönt att skratta när man inte e pigg. Kramisar å lycka till. SS

    SvaraRadera
  2. Att allt går bra, och det är ju klart det gör. Här är det sömnbrist :( Ha en fin fredag, kram

    SvaraRadera
  3. Hur blev nu dagen för dej ninis..
    Träning o simmnin, eller....

    SvaraRadera
  4. Hoppas det blev en bra dag och att bilen startade som den skulle.
    Kramsiar från London

    SvaraRadera
  5. att allt fungerade i går, med mötet och bilen och att du fick positiva tankar. Trevlig helg och var rädd om dig. Kram.

    SvaraRadera
  6. Önskar du får en trevlig helg, Här är det skitväder och hagel.... Ha det gött, krammis

    SvaraRadera
  7. hoppas det gick bra, ja inte alltid lätt det där,.men visst går det åt mycket energi med negativa tankar,.så kan man så ska man ju försöka ta fram det possitiva ,.fast i bland vill man bara grrrrrrrr åt allt,. ha en fin helg,.kram

    SvaraRadera