lördag 10 januari 2009

Lördags Godis!

Goddagens alla bloggare..


 


Jag och barnen sov till 10 i morse, så skönt så.


Dom sitter ännu och softar vid brunch bordet =)


I dag ska dom visst sova hos Jenniefer säger dom,


får väl se om det blir så, beroende på vad hennes


pappa tycker om att köra fram och tillbaka...


Dom bor på andra sidan stan så de blir ju en bit.


Själv ska jag och mitt onda knäveck ta en promenad


till affären för lite lördagsgodis. Och i kväll ska jag


ägna mej åt tvättstugan. Trevligt lördagsnöje det....


Jag ska också räkna lite och fylla i en och annan


ansöknings blankett..  Å, det var allt för nu. Ha en


fortsatt bra Lördag..


 


K R A M.  NINIS

4 kommentarer:

  1. skönt att bara få sova ut på morgonen! Vill du ha kul i tvättstugan så får du hitta på nåt riktigt spännade, under tiden du är där, fniss... (Bonaden på mitt inlägg i fredags har jag sytt själv... aldeles riktigt.) Ha en fortsatt trevlig Lördag! Kram.

    SvaraRadera
  2. vad har du då gjort? Visst kan det vara skönt med en sovmorgon, tyckte jag förr i alla fall. Men nu, hur jag än försöker så måste jag upp, vaknar oftast före kl.sex. Hoppas att du fick tag i lite lördagsgodis. Ha en fin kväll Kram.

    SvaraRadera
  3. Önskar dig en trevlig kväll! Ja jag har också köpt lördagsgodis...tog några bitar och det smaka ingevidare idag....
    Kram

    SvaraRadera
  4. Och nu är det söndag *L*. Ha det Bäst. Hörs

    SvaraRadera