fredag 9 januari 2009

fredag morgon 9/1

ser även denna morgon, en fin soluppgång utanför mitt sovrumsfönster =) Just nu är himlen brandgul.. Skönt väder idag, 3+ grader.


Ställde klockan tidigare i morse, förbaskat svårt att komma upp ändå, även om jag vaknar. 11an är piggare och i skolan idag.


Ska dricka min smoothies nu och morgon kaffe. Ska träna i dag också =)


 


 I kväll..  Mys med mandis, Let´s Dance premiär, det missar vi inte och inte Tacosen heller!  Det hör liksom ihop hemma hos oss ;)


En fd. Västeråsbo Boxaren George Scott är med också.


 


Ha en finfin fredag. N


 


4 kommentarer:

  1. Efter-regn kommer sol9 januari 2009 kl. 12:53

    kvällen fixad och klar! ingen sol här men tomtarna borta !
    tack för titten och ha en riktigt skön helg! kram klarakajsa

    SvaraRadera
  2. Med en sån kväll och va duktig du är :-) Jag vill också träna nu....mår bättre och hoppas jag kan sätta igång på måndag. Önskar dig en trevlig helg, kram

    SvaraRadera
  3. Jo har lilltösa hemma just nu, vi håller på att röja i hennes rum . Men hon skall till sin pappa senare..Måndag kör vi som vanligt med min vecka igen..men gu vad jag saknat lilltösa..Jaha då får la jag bänka framför tv idag jag med../Bless

    SvaraRadera
  4. Vi hade här 'stricktly come dancing' på TV och den slutade veckan före jul. Hoppas det blir lika spännande i Er serie. Kram

    SvaraRadera