fredag 2 januari 2009

Skitbil

Har både motor och cupévärmare, som hade tinat upp bilen tidigare idag. Men, när jag kom ut och skulle åka till IKEA för att möta ett par vänner till oss, så hade den blivit kall igen och ville inte starta :(


Blev ingen IKEA tur för oss. Istället fick våra vänner komma hit och försöka starta den med kablar efter att dom gått på IKEA, men nej, bilen är för trött..


11an fick åka med dom till Sala, det var ju bra. Känns inge roligt just nu, utan bil å utan unge..


Men jag kan väl alltid ta itu med skåp å lådor eller göra rent handfatet med salt å tandborste eller nått... OM jag skulle få allt för tråkigt menar jag.. 


Har ett par 3 nya böcker att läsa ut också om jag vill det.. Just nu kollar jag på galningarna på tv 4 yrrol... =)


 



 


Tjusigt snölandskap =)


KRAM från mej..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar