torsdag 8 januari 2009

Vanliga vardagen tillbaka efter lovet.

Så var det dax att få in rutiner igen, ska försöka bättra på dom.


11an har gått till skolan, det var inte enkelt att få upp henne denna morgon. super kallt ute, minus 11.  


Hon var inte pigg alls på att gå till skolan med magont och så vidare. Jag förstår henne, vem är pigg och glad på att springa upp jätte tidigt till jobb och skola efter en massa långa sköna sovmornar?


Inte vi i allafall..


Mitt morgonkaffe blev jag utan idag. Glömde köpa nytt igår. Fick bli te och Smoothies till frukost.


Ska nu planera resten av dagen,  läsa på i busstabellen eftersom jag måste ner på stan till VUC idag och min bil vägrar starta i kylan.


Det är vackert utanför mitt fönster just nu =) Himlen är skarpt rosa av soluppgången och det snöar så smått.

2 kommentarer:

  1. skaffat dessa betalnings 'remsor' som tydligen är det enda som gäller på VLs bussarna numera... Ha en bra dag i snön... Kram från London som idag har solsken och +13 graders i solen

    SvaraRadera
  2. usch för att stiga upp i ottan och ge sig ut, då det är kallt. Jag är ju morgonpigg så för mig går det bra, men synd om ungdomarna, efter ett långt härligt jullov. Tråkigt att inte bilen startar. Kram och lycka till med allt.

    SvaraRadera