måndag 26 januari 2009

godmorgon

Det tog en stund att som somna i natt. Jag sov hela natten och vaknade direkt av väckarklockan. Ovanligt men skönt =)


Nu sitter jag här det svider i ögonen av trötthet, fast jag slängt på massa vatten.


Morgonkaffet, är väl just det som gör mig pigg. Frukost är klart till 11an som snart ska i väg till skolan.


Måste ner i tvättstugan i dag och hitta en tid. Hon har blivit i den åldern när ingenting duger utom just vissa plagg, och dom ligger givetvis i tvätten denna Måndagmorgon.


Behöver en hel del nytt den där lilla donnan.


Har värk i armen, hoppas det går över snart.. Den här tennis & golf armen mådde verkligen inte bra av Bowling.. Det kändes mkt. väl när klotet skulle kastas också.. Har smort på med Orudis gel som Dr. skrivit ut, men va hjälper det..


Åter till morgonsysslorna.


Ha en bra dag/ N


 


 

12 kommentarer:

  1. All personal på gruppbostäderna skulle i somras bowla men jag sade nej, armen mmin är redan kaputt,haha! Jaja! ja Tokan vill visa Madde dessa figurer) Ha det gott ninis o häll upp en kopp till mig också, jag har ingen nu,hihi! Kraam!

    SvaraRadera
  2. För länge sedan var jag med i ett lag som hette BK PUCK men det var som sagt länge sedan, nu spelar jag några serier då och då.
    Har klotet kvar, tog bara och borrade nya hål fingrarna har ändrat form förstår inte varför hahahahaha. Vadå stannar till V 7 ??? Ha det bäst. Kramen/Kaisa.

    SvaraRadera
  3. Efter-regn kommer sol26 januari 2009 kl. 10:51

    faktiskt kul, fast oftast åkte klotet ner i rännan! haha
    lite svårt läsa din text idag de gröna bladen täcker liksom lite!
    Nu ska jag försöka vara lite pigg! ha en toppendag! kram klarakajsa, och vilken fin profilbild du lagt in!

    SvaraRadera
  4. game over.............26 januari 2009 kl. 13:11

    Ja du här e det lika, matt som attan. Fattar inte att det inte släpper. Låter som dig i halsen när du e sjuk, men så e vi ju syskon oxå hehehe. Jag orkar ju inget, fan jag behöver diska duscha, tvätta å åka in till stan å köpa WHISKEY så jag blir FRISK!! Men inte ens det förmår jag. Nä då Whiskeyn kan jag vara utan, det får bli nalle puh´s honing i stället. Kramisar SS

    SvaraRadera
  5. nog i kladdkakan nån/några minuter för länge i ugnen bara... Prova lite mindre länge i ugnen nästa gång du testar att baka kakan. Kram!!!

    SvaraRadera
  6. Jag sover inge vidare alls....hopplöst detta. Men jag är seg deg just nu...tar det lugnt idag. Låter ingen bra med armen och hoppas det går över...annars så är bowling kul :) Ha en bra måndag, kram

    SvaraRadera
  7. profilbild har... Kladdkaka, skulle kunna äta lite av en sådan nu, MEN det är FAT CLUB i kväll...så frukt gäller större delen av dagen.
    Kramsiar från ett idag ganska soligt London.

    SvaraRadera
  8. ont i tennisarmen av bowling, det är nog alltför lätt att få det. Har man väl fått tennisarm så verkar man inte tåla något. Jag fick det av för mycket datajobb på mitt arbete, så jag vet att det gör ont. Kram och var rädd om dig och armen.

    SvaraRadera
  9. ...gamla mammans 80-årskalas. Vi har just bestämt att förlägga firandet till en restaurang och hotell där det råkar finnas bowling i källarplanet. För barnen förstås...men jag lovar att ALLA kommer att vara därnere och tesat att rulla klot!

    SvaraRadera
  10. tänk att 11-åringar kan vara så lika...Du 'r inte ensam om tjötet..Kramen

    SvaraRadera
  11. Va, var då....har jag missat kladdkakan!?! *L*. Önskar dej en fin kväll. Hörs

    SvaraRadera