tisdag 6 januari 2009

helt dagvild

va kan de va för dag i dag då.. tisdag kanske.. fast en röd sådan.. På Torsdag börjar skolorna i västerås och jag förstår inte vart detta lov har tagit vägen.. Det har gått fort. FÖR FORT.


Tycker det är skönt ändå med nystart. På Torsdag har jag möte också, ska bli spännande. =)


Jag ligger i min säng lyssnar på radion och dricker morgonkaffe, ur min Carpe Diem mugg som jag fått i present av min 11 :) Jag har inte ens dåligt samvete för att jag la mej under täcket igen med laptopen och kaffekoppen ;)


Somnade inte före 4 i morse. Ett skit det, men vad göra.. Skönt när 11an börjar plugget igen så blir det bättre ordning på dagarna.


Jag ska dricka upp mitt kaffe nu, ta något till frukost och sedan sätta igång att bära ner alla kartonger osv.


Slänga ut lite annonser på Blocket också. Det är verkligen på sin plats. Ska provstarta bilen min, lite mildare idag, kanske om jag har tur att den vill hoppa igång...


Köpte ett rött å fint databord till 11ans nya dator i julklapp. Kopplade in det igår, så funkar inte alla tangenter =( Tråååkigt.. Måste ta mej till andra sidan stan och byta det där...


Som synes, en del att styra upp även denna dag.


Önskar dej som läser här en bra dag! kram ninis


 


something to remember!!!


2 kommentarer:

  1. game over.............6 januari 2009 kl. 17:08

    E du dagvild???? Slutat vara vild på natten?? Eller menar du dagvill?? Hehehe Blev du paff på facebook idag?? Jag där fanns det nån ja, hehehe. Tim har åkt hem nu FICK han ju det . Jo du, bättre än så här kan det ju inte bli. Jag har väl aldrig vart klarare i knoppen än nu. Sköööönt. Kram SS

    SvaraRadera
  2. you are beautiful! Vilket bra tema! Hoppa på det! Behövs vid depp. Kram Gäddan!

    SvaraRadera