söndag 11 januari 2009

Blåsväder..

så är det när man bor nära mälaren, det blåser å båser....


Plusgrader gör ändå att det känns ok. att vistas ute.


Skönt att ligga här på den varma och goa sängen och lyssna på vinden där utanför.


Det blev ingen pizza till middag. 11an ville ha Kebabtallrik och då fick det bli en sådan. Dom är så stora i mitt kvaters pizzeria, det är ungefär 4 normala portioner mat på en kebabtallrik... =)


Det var gott hur som helst. Ingen favvo varken pizza eller Kebab men en gång i månaden max, de är lagom.


Tyckte man jätte mycket om sådan mat så skulle man rulla fram ganska snart..


Så jag är glad att det inte är så och att jag kan laga mat, även om de ofta blir en del halvfabrikat.


Jag är fortfarande mätt och vi åt kl 16..


Nu väntar jag på en kompis som kommer över på en kopp kvällste.


11an ligger i ett skumbad och visslar =)


Blir inte så sent i kväll, upp tidigt i morgon.


Fridens! ;)


2 kommentarer:

  1. till dig också. Pizza är gott, men som du säjer, max en gång per månad. Tro det eller ej men Kebab´, det har jag aldrig ätit, det är sant. Vi tog en sallad till lunch idag, jättegott och soppa nu i kväll. Kram och ha det bra.

    SvaraRadera
  2. Hoppas du fick en trevlig te stund :-) Va avis jag blir att få ligga i skumbad .....det är en stooor önskan jag har just nu.... Sov gott, kram

    SvaraRadera