lördag 3 januari 2009

Åh va jag känner mej duktig!!!

Mår illa å skakis..


varför?? Ja, inte är det baksmälla den som trodde det!


Neeej då... Jag har varit å gymmat på friskis å svettis *S*


En Lördag dessutom.. ;) Inte illa.. Nya bättre vanor var det ja...


Köpte mej ett 3 månaders kort till att börja med.


Känner mej behagligt lugn i kropp & själ just nu, förutom just att jag mår illa å är lite skakis då.. men de gör inget, bara fylla på lite bränsle nu då, å vitaminer så ska de nog minsann bli bra det här.


Simma ska jag också fortsätta med som vanligt.


För övrigt starta inte bilen i dag heller...


gokvällsan/ N


 



 

4 kommentarer:

  1. För det är väl du som hoppar på bilden där?

    SvaraRadera
  2. Var hälsad sköna söndag! Kram Gäddan

    SvaraRadera
  3. game over.............4 januari 2009 kl. 13:42

    Nya friska tag, det behövs, Jag har verkligen fullt upp i skallen å pannan under, du vet ju hur nojig jag kan vara, så jag behöver minsann ingen trappmaskin, jag ränner som en tok ändå upp å ner upp å ner. PUUUH. Blev trött bara av att skriva dem orden. Ha en fin dag å krya på dig. Kramen från oss till er. SS

    SvaraRadera
  4. skönt med nya och friska tag....*ler*....kämpa på...kram till dig.

    SvaraRadera