onsdag 21 januari 2009

ska bli spännande

att gå ut och starta bilen i dag 799kr för ett batteri igår och den startade självmant.. den ladda också så jag tippar på att det inte är några fel på kol och generator, men det visar sig väl ... kan tänkas den drar nå tjyvström därför koppla vi ur larmet.. ändå låter det som blinkersen är igång en stund då jag sätter i nyckeln och vrider om.. Vad kan det vara då???


För övrigt känns det som jag tillbringar livet i sängen mestadels å det stör mej. ligger vaken till 4 sedan när jag gjort frukost vid 8 taget, å 11an gått till skolan, så somnar jag av utmattning och sov idag till kl 13. Inge ovanligt att jag kan sova till 15 ibland. =(


Det är inte så lyckat... Tror boven är min medicin.. blodbrist för låg natriumhalt i blodet, trötthet osv. är några av biverkningarna..


När jag tänker tillbaka på hur länge detta har hållt på, inte varje dag, men ändå, så har jag sovit massor på fel tider åtminstone sedan jag var på mallis i oktober.. Ja, det var nog innan resan också. Nu har jag bestämt mig för att sluta med dessa mediciner och jag måste kontaktade Dr. för att avsuta behandlingen. sitter just nu i tele kö...


väl framme, ring igen i morron till sjuksköterska.. jaja..


Då får jag väl göra det då. Nu ska jag ringa lite andra ställen, säga upp lite abonemang å ställa ett å annat till rätta..


drygt som måste göras - sedan känns det bättre.


Kram N

2 kommentarer:

  1. hoppas du fåt ordning på allt,.var rädd om dig ,.kram

    SvaraRadera
  2. Ja hoppas bilen funkar som den ska nu! Ja denna sömn knäcker en och det är samma som du...starta vid oktober...jag har ringt läkaren idag och fått en tid nästa vecka...får se vad dem säger...jag sov inget inatt och sover heller inget på dagarna :-( Jag är sååå trött...ska lyssna på avslappnade se om det fungerar... Sov gott, kram

    SvaraRadera