torsdag 13 mars 2008

Torsdag

Regnigt värre.. Känns som att idag vill jag bara vara inne och mysa, men jag behöver åtminstone ut och handla, så jag får ta en promenad under paraplyet. Det är ganska mysigt med regninga dagar om man inte Måste en massa.. Jag har som vanligt några måsten och några borden som jag ska lägga energin på i dag. Men  ärligt talat så har jag bara lust att dra täcket över huvudet och inte göra ett föbenade dugg...Huvudvärken lyckades jag sova bort iallafall och jag tror att den kom efter massagen igår. Kan bli så ibland när man löser upp spänningar.


Ja promenera och handla, ringa försäkringskassan och arbetsförmedlingen, =/ ringa en vän som fyller år, ringa arbetsgivaren min, fylla i blanketter, lägga ut annons, hmm.. undrar va de va mer då..fast det där räcker mycke väl till. Såna sysslor är energikrävande. Måste peppa mej själv och tänka på hur bra det känns när jag gjort dom där måsten å borden...


Ha en bra torsdag i regnet =)


Kram från ninis

17 kommentarer:

  1. Glöm inte belöna dej sen bara! Sätt fart nurå!

    SvaraRadera
  2. jättebra att tänka så. För det känns ju bra när man har gjort det som man måste. Go girl! Här regnar det också och jag är inne idag. Har hantverkare här som gör iording mitt badrum. Har haft en fuktskada som nu är upptorkad. Skööönt att kunna gå in i mitt badrum utan att titta på gråa betongväggar. Snart är det färdig och då ska jag och dottern fira med champagne:))) Kramis på dig och ha det toppen!

    SvaraRadera
  3. det är skönt när man fått gjort det..Försök att ta dem på raken..Jag är inte den bästa att peppa för jag har svårigheter med detta själv. Men sen kan du lägga dig o vila en stund/Hej hej..Ps! Det är inte så dumt att vara en snigel egentligen..Man kommer ju fram till slut.:-)

    SvaraRadera
  4. Vilken söt stackare på bilden,hi! Ha det så fint i regnet nu! hojhoj1

    SvaraRadera
  5. så skönt det blir med ett bubbelbad sen till kvällen......
    kameran gav jag 1400 å det tycker jag e ett ok pris.
    kramisar från norr

    SvaraRadera
  6. så måste det vara befogat med en avkopplande dag och få njuta av livets alla goda saker ,,,
    Ha det gott ... Helge ...

    SvaraRadera
  7. alltihop på raken. Till och med snigeln på bilden går ju framåt fort, fast han kommer ju ingen vart förstås. Det där med att ringa förmedling och kassan, usch, sånt kan ta lite tid i väntan, så ta det sist, så att det inte tar ner lusten. Kram och Lycka till.

    SvaraRadera
  8. Snacka om att man har en massa måsten ...Men det e gött när man fixat dom alla..Sköt om dig å ha en bra kväll..Kraam

    SvaraRadera
  9. 000000000000000000013 mars 2008 kl. 16:46

    fart på dej tillslut ;) Sen kan du vila..det är snart helg igen..kram

    SvaraRadera
  10. att du bränt av alla dagens måsten, o kan ta det lugnt under em. o kväll! Det ska jag snart göra! Kramizar från mig, o nu ska jag kika in hos Åsa, för att se om hon varit online! Känns inte bra alls, att inte ha "sett" henne på 2 dár! Kramiz från mig

    SvaraRadera
  11. ...här också:( det tycks finnas alltid så många saker att fixa&måsten..hoppas du får en mysig kväll sen,kram

    SvaraRadera
  12. Ja såna där måsten är inte roliga...*ler*....hoppas du fick undan en del i alla fall...till storstan ska jag för att gå på trägårdsmässan i april och hälsa på min bror....*ler*....jag ser fram emot det ska bli så skönt...inga kullor med...*skrattar*....bara jag och min "gamla" mamma....*ler*....ha en skön kväll...kram.

    SvaraRadera
  13. När man har tagit tag i alla måsten. Oftast när dom ligger där ogjorda så är man grinig och jävlig. Men direkt efter men har dom gjorda så sjunger man och tjoar. Ja Torsdag och ärtsoppe dag både ute och inne. Ha det bra i regnet sa Enkelt

    SvaraRadera
  14. alla måsten klara. Önskar dig en bra kväll och en kätte söt snigel :-) krammiz

    SvaraRadera
  15. Ja du det är inte alltid man är på topp, men bra är väl det hur skulle man annars veta när det verkligen är toppen???
    Kram till dej o tösen..

    SvaraRadera
  16. så en puss och kram får du bara

    SvaraRadera