tisdag 11 mars 2008

Puss-tabellen =)


 


sitter och kollar min Busstabell - det står text i den =) med blå kulspetspenna skrivet, "puss"  "puss och kram"  å "puss nina"  skrivet på lite olika sidor.. gulligt!


Blir ju glad av att bläddra i tabellen, när den ser så kärleksfull ut =)


Jag ska ta bussen ner på stan i dag, möte igen. Mycke möten är det.. lilldonnan får följa med om hon vill, så kan vi gå och fönstershoppa lite efteråt. Hon hittade en nyckelknippa igår också, som hon ville lämna in till Polisen. Så det måste vi ju göra då.


I går kom hon hem, efter att ha varit ute med sin kompis en stund, med nått under tröjan.. Hm.. sen bad hon mig gå undan så hon fick gömma något hon köpt åt mig på affärn =)


Sen fick jag komma ut och leta.. hihi.. Hon hade köpt en påskkartong som hon fyllt med naturgodis.. Va gullig hon är! så jag fick en påskpresent igår. Hon hade gömt den bakom min dator..


=)


 

11 kommentarer:

  1. Här har dom också börja göra påskpynt ,, härliga blommor på bordet ,, gömda påskägg ,, påskris i rummen ,, känns trevligt ..
    Ha det gott idag på möten och shopping ... Kram ... Helge

    SvaraRadera
  2. en puss och kram. Här får du och så en bulle ciabatta!

    SvaraRadera
  3. Hmm när du har en cyckel ..... ja ja .... så det e .... Puss buss

    SvaraRadera
  4. Skogens trollmor11 mars 2008 kl. 14:04

    JA DÅ HAR DU ATT GÖRA IDAG... Å FÖNSTER SHOPPA E OXÅ KUL.. GOTT ATT FÅ EN LITEN UPPSKATTNING DÅ Å DÅ... DE KÄNNS BÄST NÄR DE KOMMER OVÄNTAT... BAMSE KRAM

    SvaraRadera
  5. Det är alltid kul med små överaskningar, det är gulligt när barnen gör sin sak av det hela och dem brukar ju bli så lyckliga över att få ge sin present :-) Hoppas du har en bra dag, krammis

    SvaraRadera
  6. är alltid kul... speciellt från barn! Kramiz o ha det så bra

    SvaraRadera
  7. såna trevliga saker...ha en fin kväll, pöss på dig

    SvaraRadera
  8. 000000000000000000011 mars 2008 kl. 17:19

    tyckte det stod nyckelpiga!!Aha,tänktejag,dåharni åxå hört om den "farliga",stora nyckelpigan!Man ska visst lämna den åxå hos polisen..14 prickar har den visst...Kramis i vårluften.

    SvaraRadera
  9. med presenter& överraskningar..hoppas du får en mysig tisdagskväll, kram

    SvaraRadera
  10. Jag vill också ha en pusstabell, och en påskpresent! ;-)

    SvaraRadera
  11. mysig liten dotter. Gömma bakom datorn var ju lite finurligt. Där tänkte hon att du nog är. Ha en fin kväll och kram till dig.

    SvaraRadera