söndag 30 mars 2008

nu så..

har jag kommit hem igen, det bidde ett par nya skor för 149 spänn och varsin ny hårborste. Det var liksom det jag behövde =)


Har precis städat & torkat golv, så här doftar citron.. Och korvgryta =) för det står en sådan på spisen också


Pratade just med A som var hos farmor sin å käka, så jag får äta själv, men de går väl det åxå. I morgon börjar jag med mitt nya så smått, Å ärligt talat har jag lite ångest över det.. Fast vem har inte måndagsångest och helst när man ska upp tidigt och gå till ett nytt ställe bland nya människor. Det ska bli kul också.. Tänker på det istället, så känns det lite lättare =) Nu ska jag röra om i grytan och sedan ta ett bad och kika in i min garderob...Skulle va trevligt med lite nytt där inne också, till skorna..menar jag ;)


bild på bra metod för lugnet... KRAM ;)

5 kommentarer:

  1. Det är ju så jag ligger bl.a. när jag gör min yoga. Böneställningen. Jätteskönt, pröva! Ha´re bra och lycka till i morgon och kram!

    SvaraRadera
  2. Jag skrattade när jag läste att du ville ha något nytt i garderoben..lät som om du önskade en ny man där först!!*skrattar*...men vad ska du med en i garderoben till?? Ja, det vore skoj med en helt ny vårgarderob...får väl börja samla på sig snart, sakta men säkert!! Ha en jätteskön kväll nu...det kommer gå jättebra imorgon! Alltid lika märklig känsla att möta en massa okända människor, men är man öppen och bjuder på sig själv så brukar det fungera jättebra!! Lycka till! Kraaam!!

    SvaraRadera
  3. med lite nytt ninis! Denhär årstiden suktar man ju lite extra på att köpa nytt, eller hur?
    Håller tummarna att allt går bra för dig imor´n! Big hug

    SvaraRadera
  4. bloggen avslutad30 mars 2008 kl. 22:58

    skulle vara så trevligt med nytt och frächt i garderoben, helst nu när våren är på väg,.ger dig lycka till kram för i morgon

    SvaraRadera