onsdag 26 mars 2008

ENSAMT..


LÄNGTAR LÅNGT BORT JUST NU...



DIT DÄR INGENTING NEGATIVT PÅVERKAR MIG... TYVÄRR, ÄR JAG INTE DÄR, UTAN JAG ÄR HEMMA .. BARA JAG Å MINA MISSAR...


Längtar efter min gumma som sover hos en kompis nåra mil utanför stan. Jag ringde just henne å hon viskade att hon va sugen på nått att äta. 2 kalla våfflor (som hon inte ens tycker om) hade hon fått, utan varken sylt eller socker...=( sa till henne att be kompisen om en macka ifall det kniper.. Ingen bil heller har jag annars kunde jag åkt dit med en pizza åt na! eller nått... usch oro förstärker känslor...

3 kommentarer:

  1. Mmm! Oro tar ut energin av oss, jobbigt! Kram få du här!

    SvaraRadera
  2. du va glad att hon fått nått .... och mackor kan dom ju fixa

    SvaraRadera
  3. Tänk fina tankar! Natti natti!

    SvaraRadera