onsdag 12 mars 2008

3e gången gilt

jag har skrivit flera inlägg och de bara försvinner jag begriper inte hur.. men de händer iallafall..


 


Blev överraskad av att det ringde på dörren när jag klev ur duschen i morse, 2 karlar som ville komma och rengöra fläkt systemet. Å där står jag.. med bara en filt på mej Hmm.. men men. jag tog bussen i väg mot en thaimassage träning, då ringde tele, tråkigt nog så missa vi varann precis. Inte varje dag han dyker förbi och vill ha en kopp kaffe.. men de blir fler tillfällen hoppas jag =) Fick lära mig en del nytt och repetera gammalt på Thaien idag. Fick lite annat att göra också, ska läsa en bok och göra vissa övningar ur den, skriva av lite bra tänk osv. ska också jobba på mässan i helgen i nya ABB arena. KUL. tror minsann att MATTE kommer att vara där också. Hälso och heminredningsmässa.. ja nått sånt... då ska han få tips Om thai, de kan jag lova =)


nu ska jag laga thai mat. på kycklingfilé. känns som de vore gott idag.


Har tryckt upp mina första visit kort idag =) Kul det också ! Här ska knådas, brytas & bändas ;) så där lagom, ska de kännas...


go kväll  å bamsig kram från mej.


ninis

1 kommentar:

  1. îïàíóâàëà ö³ºþ òåðèòîð³ºþ

    SvaraRadera