måndag 24 mars 2008

Än ..

..så länge har inte bacillerna fått grepp om mej, men sis hon ligger där hon ligger fortfarande. Har roat mej med att städa här hemma idag och kollat en film på tv.   Plockade fram lite filmer åt sjuklingen också, Animal rullade nyss och nu är Miffo på Lite att skratta åt är ju bra för tillfrisknad. . =) För egen del så tog mej en nypa friskluft, gick en vända och handlade lite mat sedan tillbaka hem å ner till tvättstugan igen. Köpte 2 nygamla filmer. En rolig  å en spännande blev det. Har fortfarande nåra vändor kvar i tvättstugan innan den är klar för den här gången, jag ska ta ett bad & laga kvällsmat.. Makaroner å falukorv står på menyn idag, fast det är helgdag. Lillan har beställt tills hon kommer hem från pappsen sin. Hon borde väl komma snart.. Kom på att vi har en hel jansson kvar också,som vi måste smaska i oss. Jag älskar janssons frestelse...Hoppas ni har det bra runt om, vad ni än gör denna Annandagpåsk.. 


K R A M  K R A M   

5 kommentarer:

  1. har ej ätit nåt ännu ...... men ska ta en kopp kaffe nu innan jag åker .... puss

    SvaraRadera
  2. Jag har haft Västerås besök, så har jag tagit det soft idag. Är så trött, hoppas jag får sova inatt. Önskar dig en trevlig annandag påsk trots sjukdomar och hoppas du inte blir smittad. kram

    SvaraRadera
  3. bacilluskerna du! Inte behöver du dom! Hoppas maten smakar bra, här blir det, lasangette. Halvfabrikat, men det är gött de med! Kramkram

    SvaraRadera
  4. Skogens trollmor24 mars 2008 kl. 22:37

    ATT DU INTE FÅTT BACILLER ÄN... HÅLLER TUMMARNA ATT DU SLIPPER BLI SJUK... BAMSE KRAM Å NATTI

    SvaraRadera
  5. ..är ju tur att du klarat dig undan bacillerna då...:) Hoppas du fortsätter med det. Hoppas att din påskhelg varit bra, trots makaroner o falukorv...hehe...:D Här e det bara fint o vi har fått lite påskmat både igår och idag. Ge nu sis en riktigt rolig film att kika på så hon kan skratta sig frisk o komma tillbaka hit till bloggen ordentligt....haha...:D
    Du får iaf hälsa henne från mig...:)
    Nattinatti o sov så gott. Vi höres igen!!!
    Kram!!!!

    SvaraRadera