tisdag 4 mars 2008

Härlig dag idag!

 


sitter med 5.3an i håret.. Det märks att man blir äldre. =/


 Känns skönt att frächa upp sej lite inför våren.. eller inför ?... ja.. vad vet man.. =) 


Idag tog jag verkligen en lång promenad. Var ute i över 3 timmar å knata runt mest hela tiden. I och för sig, Jag gick å hämtade upp ett sällskap å tog en kaffe efter vägen också.


Vårsolen värmde Jätte skönt ute idag - men inte i morse, då var de kallt å is på vattenpölarna! Jag vill ha VÅR nuuuuuuu.. Det känns i hela kroppen att det börjar bli vår, jag känner mej på bra humör och har en himla energi, fast jag inte sov nästan nått i natt.. Glad för energin är jag! Ska snart sköja ur färgen och hoppa ner i ett varmt bad å fixa med sånt som vi tjejer fixar i badet =)


Gokväll


Puss å Kram från mej!


=)

4 kommentarer:

  1. Skogens trollmor4 mars 2008 kl. 23:39

    va hurtig du varit idag som varit ute å gått så länge... bamse kram å natti natti

    SvaraRadera
  2. Lisa gråtglad4 mars 2008 kl. 23:50

    har varit borta ett tag från bloggen och har inte läst om alla äventyr1 Välkommen hem måste jag få säga. Bilderna från Malta är jättefina och jag förstår att det var härligt! Visst är det skönt att komma bort lite? Skönt med energi...tror faktiskt att den kommer med ljuset och våren. Idag har jag varit hiskligt`" överaktiv". Fick mycket gjort så jag kommer antagligen att somna ovaggad :-)...STOR kram

    SvaraRadera
  3. gå sä länge, men visst var det kyligt! Fin i håret blir du också,hi! Kramar!

    SvaraRadera
  4. i morse åxå...fryser om nosen jämt...Hoppas du får en bra dag, kram

    SvaraRadera