lördag 15 mars 2008

Lördag

Hej där =)


Hoppas du mår fint, det gör jag. Jag har just bokat bastun för i kväll till mej och mitt besök. Ev. blir vi flera tjejer, bara kul i så fall. Blir bastubad, nån öl så ska jag laga kina mat att bjuda på. Skulle behöva till affär´n men jag tror jag ringer å ber besöket ta med det jag saknar, championer & paprika.. så slipper jag gå ut =) Lite slö idag... Ska lära henne att äta med pinnar ;P


Blir en av krogarna en sväng senare, ska kika lite på melodifestivalen också..  blir lugna puckar för i morgon ska det pluggas beteendevetenskap igen, å det blir hela dagen lång. Klart man vill må bra då, annars är det meningslöst att sitta där och inte begripa nått alls...



haha en snabblektion för er också som inte visste hur det går till med kinapinnar =) Det är nå visst att äta med sådana.. tar lite längre tid också än att skopa in liksom.. trevligt!


Ha det så bra. tack för kommentarer =)


kram å puss från ninis

10 kommentarer:

  1. ...för en glufsare som jag! ha en mycket trevlig kväll i bastun!

    SvaraRadera
  2. ... äta med pinnar, men nu blir det kniv o gaffel, för mina händer har blivit rätt kass av artros... // Ha en kul tjejkväll! Kramizar

    SvaraRadera
  3. Ha en trevlig kväll ,,, mr:sweden

    SvaraRadera
  4. Välkommen till mitt spa om du vill. mvh POPPE

    SvaraRadera
  5. Jag bastade igår innan utgång..så skönt..ha en riktigt kul kväll nu..Njut!! Kramen!

    SvaraRadera
  6. Jag hade ett trevligt besök i fredags och tiden gick så fort. Sen så bar det iväg på kryssning för min del :-) Haft jätte skoj och jag fått dansa, mycket och bara sovit 2 timmar så jag ska lägga mig på soffan och titta på festivalen. önskar dig en härlig lördagskväll!! kram

    SvaraRadera
  7. INTE bra att dricka i bastun, visste du inte det. Hoppas det går bra nu, jag vet nog vilken otur du har ibland. VA RÄDD OM DIG!!!!
    KRAM SIS

    SvaraRadera
  8. Skogens trollmor15 mars 2008 kl. 23:32

    JA DESSA PINNAR HAR JAG ALDRIG FÖRSTÅTT MIG PÅ... JAG HAR FÖRSÖKT MEN DE FUNKAR HELT ENKELT INTE... =)
    HA DE JÄTTE KUL I KVÄLL... BAMSE KRAM

    SvaraRadera
  9. hoppas du hade trevligt igårkväll. Mvh POPPE

    SvaraRadera
  10. att du har en bra "läsardag" idag, att det går galant att plugga. Äta med pinnar, nej, det avstår jag ifrån, har försökt det en gång, det räckte. Kram!

    SvaraRadera