söndag 9 mars 2008

En olycka händer så lätt..

              


Kalasat klart har vi gjort och tjejerna mumsade och åt, sjöng och lekte gömma "hjärta" hitta ingen liten nyckel  =)


En av flickorna fick för sej att hon skulle gömma i en av mina prydnader som jag har hänger på väggen i vardagsrummet.. KRAS .. Hmm.. Min fina guldsol med händer som sticker fram.. i tusen bitar.. va synd!  Den var liksom så speciell.. Nåja, de va en olyckshändelse. Inget att göra något åt. Stackars tjejen skämdes och vart förtvivlad så klart. Tror hon blev rädd att jag skulle skälla på henne, men nej, de gör jag så klart inte..  Lite svinn får man räkna med...helt enkelt. Nu är jag trött och ska lägga mej i sängen och kolla klart på wallander, fast det var ett annat program på ettan som jag vill se också, 22:40 ..mitt i.  som heter sjuk i själen.. intressant ämne och går hand i hand med mina kog.studier också. måste se på det.. sov gott kära vänner! =)


vi ses i mörrn!


Puss å Kram

9 kommentarer:

  1. Helge Eriksson9 mars 2008 kl. 22:46

    Ha en avkopplande kväll och natt efter stök och kalasande ...
    KRAM / Helge

    SvaraRadera
  2. och hoppas du får sova gott.
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Hoppas du fick sova gott sen då...:) Här regnar det idag igen...( Är så less på regn nu, men men det är bara att hoppas på bättre dagar.
    Ha en jättebra dag nu.
    Kramar!!!!

    SvaraRadera
  4. Hoppas du nanat gott å får en fin dag..Kramiz

    SvaraRadera
  5. i krash när vi skulle lägga telekabeln tillrätta:-( igår, menmen ting går alltid att ersätta.Go måndag

    SvaraRadera
  6. Hoppas du haft en fin dag...kram

    SvaraRadera
  7. Jag såg lite om programmet,Ångest! Wallander såg jag också. Nu ska du ha en fin kväll o må så gott! Kram!

    SvaraRadera
  8. Jag har också blivit sålig på att blogga, alldeles för mycket att stå i..Hoppas allt är bra med dig kram

    SvaraRadera