tisdag 18 mars 2008

gick ju..

...fint att genomföra grejerna som skulle genomföras idag, trots oro i morse. Jag har förmånen att känna en person som kan prata mej till  lugn. Mycket Tacksam för det! Mötet på stan gick bra jag fick till och med ha Påsklov med lillan innan jag börjar på "Färg och Form" Kommer också jobba i photoshop och med fotografering fast det börjar lite senare.. Mycket friskvårds möjligheter erbjöds jag och det känns som riktigt mycket värt. Ska läggas utanför arbetstiderna.. Qi gong, meditiation -avslappning, mage-rygg, mm. Så va kan jag säga mer än att jag känner mej nöjd med dagen och kvällen, för då var jag på kurs inom andlighet å hemma först 21:30. Nu ska jag snart lägga mej och fundera över dagen som varit och sedan somna gott, för nu är lillan hemma igen. 


kram och godnatt


ninis

2 kommentarer:

  1. färg och form det har jag för mig att barnen hade på lekis men det kanske va nåt helt annat ;-)
    ha en bra dag idag och se te att inte ta ut dig för mye me städningen .... puss

    SvaraRadera
  2. qi gong...det är nog bra för koncentration och avspänning

    SvaraRadera