måndag 10 mars 2008

Sol fast det regnar...

=) Ja så sjöng jag visst när jag var liten och cyklade runt på min trehjuling med  paraply uppfält innomhus .. I dag har jag inte cyklat runt med paraflaxet men vädret var som då, sol fast det regnat.


(Va du minns sis)!


Nu är det mörkt ute och idag har jag större delen av dagen suttit här där jag sitter nu, fast jag har skrivit om pesonlighetsstörningar. Timma ut och timme in.. Känner mej som en hel professor nu, eftersom jag skrivit av sådana texter...


Har just svalt ner 2 treo. Ger huvudvärk att sitta och skriva svårbegripliga (men intressanta) texter kan jag lova.


Men nu är det gjort och jag är nöjd.


Min tös kom hem i dag och mådde inge bra.. Ont i hals, ont i magen  trött och blek. Tur det är studiedag i morgon, så hinner hon vila upp sig och förhoppningsvis piggna till igen.



Det var ett tag sen man hade en sån cykel =) nu har jag en gul 16 växlad citybike, en liknade den som jag körde omkull på och flög över styret.. det var den 9.9 1999.. Då va ninis inte grann! skulle nog stannat vid trehjulingen jag... men.. jag mår fiiint som mowgli sa! okej då.. kanske en eller två skruvar som lossnade bland tänder och cykeldelar .. vem vet!?


kram från mig


ninis


 

11 kommentarer:

  1. körde jag en bambino som plutt*S* å nu en massaväxlad MB
    Å jag cyklar med största försiktighet*S*
    kramisar

    SvaraRadera
  2. Japp det minns jag oxå när du vurpade, fyfan va rädd jag blev!!!
    Å du tittade upp alldeles blodig, hujeda mig. Då var det riktigt synd om dig. Va bra att du skriver om personlighetsstörningar, för jag har en fråga. Ringer snart! Hahahahahahaha................
    Love you! SIS

    SvaraRadera
  3. vem är störd? *ler* Gör du någon uppsats? Kvällshälsningar mitt i baket från oss här

    SvaraRadera
  4. en sån där utan bromsar, som jag drog rakt ner i ån med! Haha! Jag skadade mej inte jag, men blev ordentligt blöt, och ordentligt utskälld av mamma efteråt!/ Hoppas hon kryar på sej fort!

    SvaraRadera
  5. Stog det nått om mig i texterna om personlighetsstörningarna. Skrattar och är nog som dr,jekel och mister hyde i bland, har jag hört. Nä själv så tycker jag att det är befogat när jag blir sur. Hmm kanske ingen bra beskrivning av mig, som din text gav mig inspiration av att skriva. Ha det gott iaf. Sa Enkelt

    SvaraRadera
  6. men du jag vill se bilder på hur du såg ut då när du landa på ansiktet ..... hehe ;-) Puss

    SvaraRadera
  7. mest att det har regnat hela dagen. Inte har jag sett till någon sol inte. Om jag skulle ha jobbat med dina svåra texter har jag nog behövt 3 treo. Kram och ´God Natt.

    SvaraRadera
  8. O ???.. Sen då!!!
    Natten, o kram på dej ninis...

    SvaraRadera
  9. Skogens trollmor10 mars 2008 kl. 23:05

    VÄNNEN... BAMSE KRAM

    SvaraRadera
  10. så hoppas jag du kan koppla av lite ,,, låta sömnen komma krypande till dig med en massa fina drömmar ,,, KRAMAR från mig till dig ...

    SvaraRadera
  11. Hoppas ni har det bra du o dottern idag....:)
    Japp, solen höll visst till i Malmö igår o värmde upp deras tillvaro. Här var det dock bara grått o regnigt hela dagen...:( Verkar inte bättre idag heller, men det regnar inte än iaf så det är väl alltid nåt.
    Ha nu en jättefin dag så hörs vi igen.
    Kram!!!!

    SvaraRadera