onsdag 5 mars 2008

Em

möten suger! om man får uttrycka sej ..


nå ja gjort nu å det blev 2 nya möten inplanerade nästa vecka.


Åkte å luncha med sällskap på IKEA.. handla INGET utom maten.. men sen hade jag ju 50 kr. på h&m att handla för, så där sprätta jag lite pengar som ja kanske inte hade över precis.. men jag behöver kläder, kan ju inte gå naken eller hur !? =)


UMe,  En 5.3a är benämningen på färgen som satt i håret  i går kväll, utanför frisörvärlden så säger man guldbrun..  ungefär =) hihi.


ja här är det tomt, vännen har just åkt hem och mandis är hos en kompis. discofreestyleträning i kväll så hon kommer hem först efter 20:00. Då ser vi på möte med de okända och äter sen middag.


     


 


ha de gott!

7 kommentarer:

  1. du sätta sprätt på pengar det kan du ;-)

    SvaraRadera
  2. handla lite till sej själv i alla fall! Man blir ju liksom lite glad utav det, och då är det ju skitbra!

    SvaraRadera
  3. Jag kan säga att afro var jätte kul så det kör jag igen :-)
    Nu ska jag snart sussa och önskar dig en trevlig kväll,kram

    SvaraRadera
  4. Helge Eriksson5 mars 2008 kl. 21:40

    vad du hittad på idag då ,,, oj handla är väl kul ,,, jag får bromsa mina vuxna ,,, småflickor ,,, annars behöver de just den väskan eller just de skorna idag ,,, inte i morgon ... Det går ju inte ,,, jag behöver ju bensin pengar till sommaren ,,, hihihi ,,, Ha en härlig kväll ... / Helge

    SvaraRadera
  5. Samma färg som mig då, fast min står kvar i skåpet än så länge. I morron kommer jag å robin till V-ås........... Vi ska till Västra sjukhuset å det är Nicke som skjutsar oss, han som e så lika T!!!!
    Hör av mig om jag hinner KRAM SIS

    SvaraRadera
  6. Skogens trollmor5 mars 2008 kl. 22:57

    givetvis måste man få köpa sig något emellanåt... så de gjorde du rätt i.. bamse kramiz sov gott

    SvaraRadera
  7. Kramen från mig som är vän med Åsa!

    SvaraRadera