fredag 14 mars 2008

Fredag är såå skönt!

Massagekurs i eftermiddag, ländrygg axlar och taktil =) Yepp ska både ge och få. Toppen sköna fredagar numera ju! =)


Jag har haft kaffebesök och hunnit städa mitt hem. Nu ska jag ta mej ett bad och slappa lite inna lilldonnan kommer från skolan. Det är Pappahelg igen..


Behövde inte arbeta på mässan i morgon, å de känns som de kvittar nu när trash upplyste om att jag inte skulle få chansen att pussa på matte iallafall..  för han skulle ju inte komma*ler*


 



vink vink :)

klart jag läntar tillbaka till malta =)

7 kommentarer:

  1. skulle ju behöva lite massage här*S*
    har liksom förtagit mig lite på vattengympan*S*
    så härligt det ser ut med sommar.....
    kram från snöiga umeå

    SvaraRadera
  2. Skogens trollmor14 mars 2008 kl. 18:52

    HA EN BRA FREDAG... Å BAMSE BAMSE KRAMAR...

    SvaraRadera
  3. ...mammahelg. Ha en riktigt skön helg nu och passa på att vila ut ordentligt!

    SvaraRadera
  4. du va det bara fjollmattepatte som lockade te den så ...... puss

    SvaraRadera
  5. Ha det gott o kram!

    SvaraRadera
  6. e det dags att stiga upp ur sängen ..... eller du kanske nyss kommit hem du ?
    Hoppas det va kul på partyt ....... Puss Puss

    SvaraRadera
  7. ha en bra helg:)kram

    SvaraRadera