måndag 17 mars 2008

Today Måndagsångest.

Ringde på dörren kl 8. Lillans pappa kom med div. grejer efter att ha släppt av henne på skolan.. Men hallå! DET SNÖAR :/ Igår var det riktigt vårväder i dag är de vinter. ninis känner sej si så där idag..humör som vädret. Sov inte nå vidare och idag bävar jag för flera möten på stan och bussåkande.. Skittrist med bussar (iofs. tur dom finns) men jag är bilist och har så varit sedan jag var 18 år. Därför gillar jag inte bussresor. Dom tar sån tid så ska man byta å krångla för att ta sig till ett ställe som tar knappt10 min med bil , tar det 30 min med buss och byten. gnällninis idag.. men varje dag kan inte vara på topp,


finns det ens någon som har det toppen varje dag?


för att komma över mina hinder som jag "fått för mej", så har jag förvana att alltid försöka utmana dem, å på så sätt försvinner min oro ganska snabbt för det var sällan så farligt eller jobbigt som jag först trodde. Å så blir jag nöjd =)


ska börja med att hoppa in i duschen sen på bussen kl 10.


 kommer inte va hemma igen före 15 å då är liten hemma åxå.


De är skönt att hon kommer hem i dag..


Ha en bra dag - kram N


8 kommentarer:

  1. som har toppendag varje dag( hoppas i alla fall det, för den personen skulle jag gärna utsätta för massa elaka practical-jokes:)
    önskar dej en fin inte-riktig-toppendag,kram

    SvaraRadera
  2. jag hoppas att den blir okej för dig trots bussresor mm. KRAMIS i vintervädret...snacka om chock när jag tittade ut idag...trodde inte att det skulle komma någon snö alls i år...men men...snart skiner solen igen, var så säker. Ha det gott :)))

    SvaraRadera
  3. tycker det e helt ok med buss ....lugnt å skönt å så kan man lyssna på sin bok*S*
    kolla på folk å så.
    kramisar från umeå

    SvaraRadera
  4. Inte kul att ge sej ut i snövädret! Ni får ta en kramkväll under gosefilten!

    SvaraRadera
  5. Hoppas att den flyter på som den ska. Jag ska ta mig en fika i detta tråkiga regnväder vi har idag. Krammizar så länge!

    SvaraRadera
  6. du va många flingor det kom ......

    SvaraRadera
  7. Fan jag flyttar snart hem till dig enstund, en vecka eller så, kan ju likagärna betala dig 2,400 istället för att sitta här och inte jkan göra nåt annat, fan va jag är stressad nu skriver så det står härliga till. Det är generalknas med alltihop. Kramisar SIS

    SvaraRadera
  8. Skogens trollmor17 mars 2008 kl. 21:52

    URK!!!! JAG GILLAR DE INTE FÖR ATT DE KÄNNS SOM JAG BLIR INSTÄNGD... Å DENNA SNÖ.. FY VA TRÅKIGT... JAG HÖLL PÅ ATT FÅ CHOCKEN NÄR JAG KOLLADE UT I MORSE... INTE E DE LITE HELLER... BAMSE KRAM Å NATTI PÅ DIG VÄNNEN..

    SvaraRadera