söndag 16 mars 2008

Gokväll söndag


tack för alla kommentarer alltid lika skoj att läsa dom =) Jag håller på att tappa upp ett varmt bad är så frysen. Visst var det en fin dag med strålande solsken men på kursen i lokalerna var det riktigt kyligt, så jag har frysit mest hela dagen fast solen strålade utanför. En givande dag för jag tycker KBT är så spännande att läsa och studera. Nya å gamla tekniker tränades in och jag har både gett och fått coaching. Nytta med nöje kan man säga om helheten. Det var skoj igår oxå. förutom att jag sprang på en gammal vän från förr som frikostigt ville bjussa laget runt  fler ggr. så dansade vi och hade trevligt. Det var länge sedan jag var ut, å då blir det lite extra skoj =) Ikväll efter badet blir det Grillchips från estrella och ett glas MJÖLK! haha, lagom i dag det =) Det är tråkigt ensamt här, längtar efter nån å mysa med som kunde värma mej lite. lillgumman kommer hem först i morgon så de är bara jag å katten hemma i kväll..


Ha en skön söndagskväll å relaxa de värsta du kan! gör kroppen gott med lite vila.


 


 Kram å puss. N


 

6 kommentarer:

  1. 000000000000000000016 mars 2008 kl. 20:56

    har tillgång till ett badkar.Liiiite svårt att ta ett värmande dopp i duschen..ja fryser åxå.Får krypa upp i soffan och dra mysfilten över mej..Brrrbrrr Ha det så mysigt du kan,du har väl skum?

    SvaraRadera
  2. Här blir det oxå en soft kväll, efter att ha varit i skärgården! Kramiz

    SvaraRadera
  3. Tänkte skriva att du kommer att se ut som ett russin om du håller på sådär. Men oki då! Ett bad när man är frusen gör gott. Simma lungt Sa Enkelt.

    SvaraRadera
  4. Jag har Relaxat på hemresan på kryssningen :-) gissa om jag njöt av bubblet? :-) Ha en härlig relax söndag,krammisar

    SvaraRadera
  5. Skogens trollmor17 mars 2008 kl. 00:09

    ATT FÅ RELAXA LITE... BAMSE KRAM Å SOV SÅ GOTT

    SvaraRadera
  6. Hoppas att ni ej skadade er när du sprang på din gamla vän ..... va du så full ?
    Hmm länge sedan du va ut ? hmmm igen hmmm en gång till ;-)
    Upp och hoppa nu .... Puss Tobbe

    SvaraRadera