onsdag 19 mars 2008

Sambo?

Hej igen..


Sambo ja :)


Ska bli sambo från och med i morgon verkar det som! Har Inte den största av lyor, men nog får vi plats allt =) Vad gör man inte för någon man håller varmt om hjärtat.


 



Tack för era kommentarer, i mitt förra inlägg, dom värmer.. Jag är inte ledsen längre, det gick över fram på förmiddagen. Jag är glad att jag har fina minnen och att de jobbig bleknar. Blev bara smått snopen när det var så nära inpå årsdagen, utan att jag hade tankarna på det, öht. när jag började skriva morgonens blogg.  Till å med hade jag glömt det,  på exakta datumet..


puss å kram från ninis :)

4 kommentarer:

  1. När du skrev de förra inlägget, så kom tankarna till min egen mamma...
    Kram på dej N..

    SvaraRadera
  2. vem månne den lyckliga vara...*ler*....jobbigt med döden...miste en bekant nu i början av veckan...så det har varit tunga dagar....önskar dig en riktigt skön påsk...kramar.

    SvaraRadera
  3. Lycka till med samboskapet :)) kramis på dig

    SvaraRadera
  4. inte lätt då tankarna kommer över en, men vi får kämpa vidare. Så roligt att ni två ska bo ihop, det tror jag blir bra. Så skönt att ni har varandra. Kram och en Glad Påsk.

    SvaraRadera