torsdag 6 mars 2008

Godmorgon Torsdag


Märklig är att jag lättare och lättare kommer upp ur sängen på mornarna. Det är bra för så har det aldrig varit förr. =)Jäkla träningsvärk i rumpa å baksidalår idag.. crossträna igår .. dutti tjej!


Hoppas jag får träffa sis idag by the way, hon å Robin är ju i västerås å jag bor inte långt ifrån sjukhuset dit dom skulle. 


 I dag har jag en hel del att stå i. Det är rörigt här, skulle vilja ha en städare.. =) å en snickare =) å en målare..å kanske en som fyller övriga behov också...=)) så det blev klart här hemma någongång! men... ett kärleksfullt hem blir aldrig klart, det är alltid projekt på gång, ska väl vara så antar jag.


 Funderar på en apelsin eller aprikos färgad vägg i vardagsrummet..Blir det snyggt eller ?


Har en apelsinfärgad "china lampa" i taket, så jag tänkte utgå från den.. Sofforna är ju beige,  tvbänk å lite träprydnadssaker är mörkbrunt.. resten är ren björk.. tror de kan bli snyggt å kanske bättre än turkost som jag först tänkte på ;) Här ska skinas upp.. Just nu är de flesta väggar beigefärgade dom också, urtrist!


Tar tacksamt emot tips!


dagen idag då?


Dubbelpass i tvättis, mycke tvätt.. pannkaksmiddag känner jag för, å ärtsoppa med för den delen.


städning sen baka tårta i vårt hus. I morgon kommer äldsta syrran med familj och grattar mandis, då är jag på den klassiska massagekursen för 2a gången. Thaimassagen är jag så gott som klar med, så nu är det till att fylla på med andra kunskaper och tekniker.


Ser i framtiden att ninis öppna en egen massagestudio med även annat innehåll ;)

ser ni.. det är VIK´s färger :)

7 kommentarer:

  1. Akta bara så lampan inte "försvinner" om du tar en apelsinfärgad vägg. Bara ett tips. :-)
    Fin blogg du har!
    ha det gott

    SvaraRadera
  2. Helge Eriksson6 mars 2008 kl. 10:59

    När börjar renoveringen ? Shopping med tapeter , färgar mm ,, det kan man ju sträcka sig till ,, anpassning av mönster , färger och material , det är trevligt ,, säg bara till så kör vi en runda i butikerna ,, hihihi ..
    Önskar dig en fin dag också ,, KRAM / Helge

    SvaraRadera
  3. Nina hemska färger VIK .... nej nej jag springer vidare .... puss

    SvaraRadera
  4. en allt i allo, det vore toppen. Massagestudio? Det låter det. Men du klarar det säkert. Lycka till. Ha en fin torsdag. Kram!

    SvaraRadera
  5. låter härligt med massage...jag blir första kund...*skrattar*...jag är inne och kikar lite ja....*ler*.....ha en härlig dag med allt vad du tar dig för med....jag ska också städa och putsa fönster idag....man får sån energi när det är så fint ute....*ler*....mången kram.

    SvaraRadera
  6. Skogens trollmor6 mars 2008 kl. 15:18

    jag skulle nog ta aprikos i och med att lampan är apelsin färg..
    jag älskar att få göra om hemmet... å därför håller jag med dig om att de blir aldrig klart... hoppas du får en fin dag... kramiz

    SvaraRadera
  7. Mycket att stå i förstår jag. Det där med inredning och färger och sånt är ju inte lätt. Jag håller också på och tänker så nu. Aprikos låter lite....80-tal eller...? Kan säkert bli bra. Björk är fint, ljust och nordiskt. Själv har jag en del möbler i ek och det är ju också ok. Vad den än blir önskar jag dej lycka till! Och du...hälsa syrran!

    SvaraRadera