måndag 3 mars 2008

Healing

 



har jag fått en påminnelse och ska ta tag i det på en gång. Har i uppgift att skriva om alla personlighetsstörningar (ex. paranoid, schitzoid och schitzotyp, narcissistisk, osjälvständig, histrionisk, passivt aggressiv, fobisk.. med flera) jag lova att de finns ett gäng. spännande är det att veta om de olika och att skriva om dem.


När jag har gjort det ska jag ta en promenad, måste handla på hemvägen också.


Lilldonnan kommer hem kl 15 idag. SKÖNT!


och i kväll får hon lov att följa med mej på Kurs igen, (tur att hon kan låna dator där) fast denna gång är det en ny kurs..


BASIC MANTRA


spännande kursinnehåll!


Andlig utveckling: meditation, andlig fokusering, transformering av livsföreställningar, att förstå sitt livstema 


Healing: energiformer, former av healing, grundtekniker för självhealing från reiki till buddhistiska tekniker.


Terapeutiska tekniker: grundkurs i kognitiv samtalsmetodik - att guida andra till insikt, grundtekniker i klassisk & taktil massage


 


to work ;)


 


 


 

7 kommentarer:

  1. Helge Eriksson3 mars 2008 kl. 12:01

    för aktiverings saknad verkar du inte ha med ett så gediget kurs innehåll ,,, Ha en bra dag ,,, Helge

    SvaraRadera
  2. härligt ni har haft det....måste varit en otrolig upplevelse för henne att få simma med delfiner???
    vill se mer bilder åxå*S*
    kramisar på dig

    SvaraRadera
  3. Hoppas du får det kul på kursen, nu vet jag vart jag ska vända mig sen ;-) Ha en bra dag,krammis

    SvaraRadera
  4. får en bra vecka, kram

    SvaraRadera
  5. bloggen avslutad3 mars 2008 kl. 13:33

    vilken härlig resa du har gjort,. (läste din blogg om resan),.åker till thailand i april och firar min dag,. bara längtar,.hoppas du får en fin dag,. kanske får beställa tid sen(L),. kram

    SvaraRadera
  6. verkar väldigt intressant...:) Hoppas det är lika intressant o bra som det låter så du får glädje av innehållet i kursen oxå.
    Lycka till!!!
    Kram...

    SvaraRadera
  7. fin bild, så talande. Vilka djupa ämnen, verkar bli spännande. Ha det fint. Kram!

    SvaraRadera