torsdag 27 mars 2008

så där..

 



Har gjort mina måsten för idag..såna där månads måsten.. betala alla räkningar så det inte blir nästan nå slantar kvar... ungefär så går det till. =/


sedan inventerade jag kyl, frys å skafferi, efter det cykeln till affärn och fylla på mat förrådet.. Min gumma är hemma nu å det är jätteskönt. En pappa helg väntar.. mandis å jag har just beställt en Pizza till middag, så ska vi spela vänd 10a.  förövrigt tänker jag vidare i samma banor som det förra inlägget.. Nu måste vi hämta våran middag ;) ciao

3 kommentarer:

  1. Pizza det va läääänge sedan

    SvaraRadera
  2. Tack för titten hos mig! Var har du sis, förresten? Ska läsa ditt tidigare inlägg oxå nu. Kram!

    SvaraRadera
  3. ..blev det hos oss igår kväll..gott&praktiskt..kram

    SvaraRadera